ketvirtadienis, vasario 05, 2009

būreliai

galvos laužymas. mano nuomonė vienokia, tėtės kitokia, Urtė turi savo. Kristina, superdraugė, lanko šokius ir dailę. Todėl, savaime suprantama, Urtė irgi nori į dailę. Apie tai jau buvo kalbėta lapkritį, sakiau, kad šį pusmetį pabaigs lankyti krepšinį, kadangi pradėjo, tada galvosim. Šiom dienom vėl užėjo kalba, kad ji nori į dailę, nes draugės ten eina. Viena vertus, norisi kad pati žinotų ko nori, o ne į drauges žiūrėtų... Kita vertus, vien dėl draugių nepatinkančioje aplinkoje neišbus ilgai.. Krepšinį vedanti auklėtoja labai man patinka - supratinga ir padrąsinanti. Sutarė su Urte, kad jei norės grįžti į krepšinį, galės ir palaimino dailės pasirinkimą.
Bendrai, pamąsčius apie mokamus būrelius darželyje, pačiom grupės auklėtojom turėtų būti gana skaudu - dirba už minimumą, darbeliai ir veikla joms privaloma ir kasdien su vaikais užsiiminėja. O jų nevertina taip, kaip vertina ir aikčioja visi dėl būrelių veiklos. Pati asmeniškai nematau daug prasmės kad ir dailės veikloje, trūkumas kad ir užsiėmimų salė labai šalta, skundėsi jog sušalo rankos.. tačiau tegu pabando...
dar teks mokytis ir mokytis, kaip balansuoti tarp vaiko norų ir nuomonės bei mūsų, tėvų..

3 komentarai:

xena rašė...

mano nuomonė dėl būrelių tokia - aš labai džiaugčiausi, jei Agnė lankytų kokį būrelį, kurį lankytų jos gerų draugų kompanija ir būtų atsidavęs auklėtojas/treneris. aišku, čia labiau vyresniam vaikui taikau, nuo kokių 8-10 metų. na man tie būreliai labai siejasi su vaiko gyvenimo būdu - ar jis užsiims geroje kompanijoje kažkokia veikla, prižiūrimas protingo suaugusio; ar jis bindzinės laiptinėje po pamokų su neaiškia kompanija.
nežinau ar taikyčiau tokį savo požiūrį darželinukui. bet jei ir nekreipti dėmesio į draugų įtaką - juk neišbandęs visko, nesužinosi kam yra "talentas" :)

ugne rašė...

su mokyklinukais taip, svarbu kad tik lankytų - ir užsiėmimas ir namie nereiktų vienam būti ar lauke ne vienam...
dėl darželinukų man šiek tiek neramu kad nelabai reikia.. nebent tai būtų gilus kryptingas darbas su vaiku... muzika, plaukymas, nžnau. šiuo atveju labiau veikė mūsų ne itin pagrįsta baimė kad taip viską ir mes, vieną po kito. na, bus matyt. gyvenimas turbūt tuo ir įdomus, kad procesas..

ugne rašė...

ir dar vieną komentarą pridėsiu. nori nenori vaikus vis tik tiesiogiai veikia tėvų gyvenimo patirtis. aš visą gyvenimą lankiau dailę.... šiuo metu man šokiai Urtei atrodo geresnis pasirinkimas nei dailė. arba pati norėjau į šokius ir kad tai įtakotų mano gražią ir sveiką laikyseną, kurios neturiu. arba mąstau, kad visa kas yra dailės būreliuose galiu išmokyti pati.. ar tai darysiu, neaišku.