pirmadienis, sausio 04, 2010

alkani paukščiukai

širyt man vienintelė asociacija su vaikais - alkani paukščiukai. šie nuolat cypia ir nori valgyti, skuba kuris pagriebs pirmas vabaliuką. taip man atrodo kad vaikai nori dėmesio. ir nuolat trokšta jo... kartą per savaitę ar du kartus negalima, reikia kasdien nors kasnelio.. šiuo gyvenimo etapu man Urtė panaši į paukščiuką...

3 komentarai:

xena rašė...

hm... švelniai tu čia parašei :) mano vaiai ta prasme man primena grobuonius :)))) tigrus, ryklius ar net dinizaurus :)))

ugne rašė...

alkani žvėrys puola gana agresyviai:) paukščiukai gal dėl to, kad vasarą vis stebiuosi žiūrėdama kaip tie tėveliai nepavargsta į pražiotas gerklytes dėti maistą, diena iš dienos. atrodo jau davei, bus ramu, bet tik minutę, kol nurijo...

ugne rašė...

hm, pagalvojau, kad gal toks etapas, kad maniškiai šiuo metu nebesimuša ir žiauriais būdais nebereikalauja dėmesio. tavo merginoms kitaip :)